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Artículo:

Introduction to the Marketing Science Institute Special Section on Academic and Practitioner Collaborative Research

Autor:

Leigh McAlister

Página:

515

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

43

Número:

4

Periodo:

November 2006

ISSN:

00222437

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  • Documento número 652194
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Artículo:

Promotion Profitability for a Retailer: The Role of Promotion, Brand, Category, and Store Characteristics

Autor:

Kusum L. Ailawadi

Bari A. Harlam

Jacques César

David Trounce

Página:

518

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

43

Número:

4

Periodo:

November 2006

ISSN:

00222437

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  • Documento número 652195
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Artículo:

The Short- and Long-Term Impact of an Assortment Reduction on Category Sales

Autor:

Laurens M. Sloot

Dennis Fok

Peter C. Verhoef

Página:

536

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

43

Número:

4

Periodo:

November 2006

ISSN:

00222437

SrcID:

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  • Documento número 652196
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Artículo:

Brand Concept Maps: A Methodology for Identifying Brand Association Networks

Autor:

Deborah Roedder John

Barbara Loken

Kyeongheui Kim

Alokparna Basu Monga

Página:

549

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

43

Número:

4

Periodo:

November 2006

ISSN:

00222437

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Artículo:

A Three-Stage Model of Integrated Marketing Communications at the Marketing–Sales Interface

Autor:

Timothy M. Smith

Srinath Gopalakrishna

Rabikar Chatterjee

Página:

564

Publicación:

Journal of Marketing Research

Volúmen:

43

Número:

4

Periodo:

November 2006

ISSN:

00222437

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