1. importsource = "00333085-1998-01.txt"
Se encontraron 27 resultados.
Artículo:

Development of the Multidimensional School Anger Inventory for Males

Autor:

Douglas C. Smith

Michael Furlong

Michael Bates

John D. Laughlin

Página:

1

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395375
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Validity of Self-and Parent-Report Scales in Screening Students for Behavioral and Emotional Problem in Elementary School

Autor:

Nancy Howells Wrobel

David Lachar

Página:

17

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395376
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Curriculum-Based Assessment of Reading Skills: Considerations and Caveats for School Psychologists

Autor:

Stephen T. Peverly

Kathleen R. Kitzen

Página:

29

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395377
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Blueprint I Revisited: Training and Practice in School Psychology

Autor:

Robert Henley Woody

Jennifer Davenport

Página:

49

Sección:

Educational Practices and Problems

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395378
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Support Program for Sibling of Children With Disabilities: What Sibling Learn and What They Like

Autor:

Lily L. Dyson

Página:

57

Sección:

Strategies in Behavioral change

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

1

Periodo:

Enero 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-01.txt

  • Documento número 395379
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo