1. importsource = "00333085-1998-02.txt"
Se encontraron 36 resultados.
Artículo:

The Relationship of Teacher-Rated Social Skills Deficits and ADHD Characteristics Among, Kindergarten-Age Children

Autor:

Kenneth W. Merrell

Thomas M. Wolfe

Página:

101

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395384
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

30-Second Interval Performance on the Coding Subtest of the WISC-III: Further Evidence of WISC Folklore?

Autor:

Ron Dumont

Laurice P. Farr

Jonh O. Willis

Peter Whelly

Página:

111

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395385
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Common WISC-III Examiner Errors: Evidence From Graduate Students in Training

Autor:

Vicent C. Alfonso

Annemarie Johnson

Lilio Patinella

Damon E. Rader

Página:

119

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395386
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reliability and Validity of the Math Essential Skill Screener-Elementary Version (MESS-E)

Autor:

Bradley T. Erford

Donna L. Bagley

James A. Hopper

Ramona M. Lee

Kathleen A. Panagopulos

Denise B. Preller

Página:

127

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395387
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Selected Short-Term Memory Test as Predictors of Reading Readiness

Autor:

Kirk R. John

Página:

137

Sección:

Evaluation and Assessment

Publicación:

Psychology in the Schools

Volúmen:

35

Número:

2

Periodo:

Abril 1998

ISSN:

00333085

SrcID:

00333085-1998-02.txt

  • Documento número 395388
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:05:44 p. m.
  • Enlace directo