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Artículo:

An Experimental Investigation of the Joint Effects of Advertising and Peers on Adolescents' Beliefs and Intentions about Cigarette Consumption

Autor:

Cornelia Pechmann

Susan J. Knight

Página:

5

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

29

Número:

1

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00935301

SrcID:

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  • Documento número 1669754
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Artículo:

Can Consumers Escape the Market? Emancipatory Illuminations from Burning Man

Autor:

Robert V. Kozinets

Página:

20

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

29

Número:

1

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00935301

SrcID:

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  • Documento número 1669755
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Artículo:

Effects of Inconsistent Attribute Information on the Predictive Value of Product Attitudes: Toward a Resolution of Opposing Perspectives

Autor:

Jaideep Sengupta

Gita Venkataramani Johar

Página:

39

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

29

Número:

1

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2002-02.txt

  • Documento número 1669756
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Artículo:

Depressive Realism and Health Risk Accuracy: The Negative Consequences of Positive Mood

Autor:

Punam Anand Keller

Isaac M. Lipkus

Barbara K. Rimer

Página:

57

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

29

Número:

1

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2002-02.txt

  • Documento número 1669757
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Artículo:

Why Do Brands Cause Trouble? A Dialectical Theory of Consumer Culture and Branding

Autor:

Douglas B. Holt

Página:

70

Publicación:

Journal of Consumer Research

Volúmen:

29

Número:

1

Periodo:

Junio 2002

ISSN:

00935301

SrcID:

00935301-2002-02.txt

  • Documento número 1669758
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