1. importsource = "01430343-1987-04.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

Use Of Classrrom Environment Assessment In School Psychology; Alll Too Often In The Cork Of The Educational Psychologist Demension Is Negleted Or Overlooked

Autor:

B. J. Fraser

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569590
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Caussal Attribution For Success And Failure Of Problem And Non Problem Secondary Pupils; A Comparison Was Made Between The Causal Attributions Offered By Fifty Two Problems And Fifty Six Non Problems Children Of Both Sexes In Relation To Situations Involving The Success And Failure Of Pupils On A Number Of Classroom Tests

Autor:

D. N. Buck

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569591
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Thinking Aloud: Analyzing Students’ Mathematics Performance; Psychologist Teachers Have A Common Interest In Understanding How Students Solve Mathematics Problems

Autor:

M. J. Lawson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569592
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children’s Planning In Writing: Development And Instruction; This Study Was Designed To Assess A Model Of The Developmental Of Planning In Writing Skills

Autor:

A Duding

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569593
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Does Familiarity With School Increase Adjustment: A Stuffy Expectations And Perceptions Of Israeli Kindergarten And Firs Grade Pupils And Their Adaptation To School In Two Different Educational Settings

Autor:

R. Itsrowitz

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

8

Número:

4

Periodo:

Octubre-Diciembre 1987

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1987-04.txt

  • Documento número 1569594
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
  • Enlace directo