- importsource = "01430343-1987-04.txt"
- Artículo:
Use Of Classrrom Environment Assessment In School Psychology; Alll Too Often In The Cork Of The Educational Psychologist Demension Is Negleted Or Overlooked
- Autor:
B. J. Fraser
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569590
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Caussal Attribution For Success And Failure Of Problem And Non Problem Secondary Pupils; A Comparison Was Made Between The Causal Attributions Offered By Fifty Two Problems And Fifty Six Non Problems Children Of Both Sexes In Relation To Situations Involving The Success And Failure Of Pupils On A Number Of Classroom Tests
- Autor:
D. N. Buck
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569591
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thinking Aloud: Analyzing Students’ Mathematics Performance; Psychologist Teachers Have A Common Interest In Understanding How Students Solve Mathematics Problems
- Autor:
M. J. Lawson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569592
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children’s Planning In Writing: Development And Instruction; This Study Was Designed To Assess A Model Of The Developmental Of Planning In Writing Skills
- Autor:
A Duding
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569593
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Does Familiarity With School Increase Adjustment: A Stuffy Expectations And Perceptions Of Israeli Kindergarten And Firs Grade Pupils And Their Adaptation To School In Two Different Educational Settings
- Autor:
R. Itsrowitz
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
8
- Número:
4
- Periodo:
Octubre-Diciembre 1987
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1987-04.txt
- Documento número 1569594
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo