- importsource = "01430343-1988-01.txt"
- Artículo:
The Contributions Of Psychology Educations In China; Chinese Psychological Though May Be Tracd As Far Back As The Time Of 500 BC. The Great Chinese Philosopher And Educators, Confucius Was One The Forts Scalars To Discuss The Essence Of Human Nature And And How It May Be Modified Through Education
- Autor:
Hou Can Zhang
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569596
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Moral Developmental In A Changing World: A Chinese Perspective; A Perspective On Moral Development Is Presented Which Suggest A Stage Model Involving Prerequisites And Critical Periods, The Relationship Between Children’s Intellectual Structures; Knowledge, Skills, And Experiences Personality Traits; Physical Maturity And Emotional State Interactively Function With Existing Moral Structures To Influence Moral Development
- Autor:
Lin Chong De
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569597
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Psychologist In Hong Kong: This Review Examinies The Current Status And Future Directions Of Educational Psychology In Hong Kong
- Autor:
Sherman Hu
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569598
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Intelligence Of Chinese Children In Hong Kong: In This Study The Culture Fair Test Was Administered To A Sample To A Sample Ot 9 Years Old Chinese Children In Hong Kong
- Autor:
Richard Lynn
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569599
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Neuropsychological Perspectives In The School Age Child In India: This Paper Presents A Brief History Of The Major Developmental In School Neuropsychological In India
- Autor:
M. K. Raina
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
9
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1988
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1988-01.txt
- Documento número 1569600
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:58 a. m.
- Enlace directo