1. importsource = "01430343-1993-02.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Burnout Among School Psychologists In The USA: Further Data Related To Its Prevalence And Correlates; A Heterogeneous Of NASP Members Responded To A Survey That Included Tha Maslach Burnout Inventory And A Demographic And Job Functions Questionnaire

Autor:

E. Scott Huebner

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1569644
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A South African Perspective An Cognitive Control Therapy For Learning Desbled Children; Cognitive Control Therapy Integrates Psychodynamic Principles And Cognitive Restructuring, Addressing Cognition And Affect Simultaneously

Autor:

P. Engelbrecht

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1569645
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Paired Reading: An Evaluation Of A Parent Tutorial Program; The Effectiveness Of A Home Tutoring Program Entitled Paired Reading Was Evaluated, Using A Multiple Baseline Time Series Design

Autor:

Marjorie Law

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1569646
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incorporating A Brief Social Skills Unit Into The Regular Classroom Setting; Social Skills Training Provides A Cost Effective Way To Proactively Alter The Classroom Environment

Autor:

Lois E. Possell

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1569647
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pupils Perceptions Of Their Own Behavioral: An Algerian Study Of Monolingual And Bilingual Students

Autor:

Z. Guernina

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

2

Periodo:

Mayo 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-02.txt

  • Documento número 1569648
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo