- importsource = "01430343-1993-03.txt"
- Artículo:
Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992
- Autor:
Robert Burden
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569651
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Children’s Rights And Education: A Three Track Legally Binding Imperative
- Autor:
Eugeen Verhellen
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569652
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment
- Autor:
Malfrid Grude Flerroy
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569653
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facilitating The Transitions To Democratic Living In South Africa: An Educational Psychology Approach; South Africa Is Experiences A Process Of Political And Social Transformation Unprecedented In Its History
- Autor:
Terry De Jong
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569654
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School Based Consultation: Developing A School Focused View In A Physically A¡Handicapped School In Hong Kong; The Use Of School Consultation, As A Method Of Delivering Educational Psychology Services To School Through Collaborative Problem Solving Is Illustrated By An Instances Of Assisting A Physically Handicapped School In Hing Kong Develop A School Focused View On Meeting Children’s Needs
- Autor:
Agnes Ma
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
14
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1993
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1993-03.txt
- Documento número 1569655
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo