1. importsource = "01430343-1993-03.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Taling A Human Rights Perspective: Some Basic Implications For The Practicing School Psychologist; This Article Was Given As A Keynote Address At The ISPA Colloquium In Istanbul, July 1992

Autor:

Robert Burden

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569651
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Children’s Rights And Education: A Three Track Legally Binding Imperative

Autor:

Eugeen Verhellen

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569652
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Cosietal Monitoring Of Advances In Children’s Rights Standards And Treatment

Autor:

Malfrid Grude Flerroy

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569653
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Facilitating The Transitions To Democratic Living In South Africa: An Educational Psychology Approach; South Africa Is Experiences A Process Of Political And Social Transformation Unprecedented In Its History

Autor:

Terry De Jong

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569654
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

School Based Consultation: Developing A School Focused View In A Physically A¡Handicapped School In Hong Kong; The Use Of School Consultation, As A Method Of Delivering Educational Psychology Services To School Through Collaborative Problem Solving Is Illustrated By An Instances Of Assisting A Physically Handicapped School In Hing Kong Develop A School Focused View On Meeting Children’s Needs

Autor:

Agnes Ma

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

14

Número:

3

Periodo:

Agosto 1993

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1993-03.txt

  • Documento número 1569655
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo