- importsource = "01430343-1995-02.txt"
- Artículo:
A Voice From The Future
- Autor:
Boris Gindis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569671
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Learning Process: Vygotsky’s Theory In The Mirror Of Its Interpretations; Which Originated In The Scientific Debgates Of The 1920’- 1930’ Have Proved To Be Relevent For The Psychological And Educational Agenda Of The Last Decade Of The Twentieth Century
- Autor:
Alex Kozulin
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569672
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
L. S. Vygotsky As The Founder Of A New Approach To Instruction; Formulated The Concept Of ‘Development Generating Learning That Was Later Elaborated By This Disciples And Followers
- Autor:
Yuriy V. Karpou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569673
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dynamic Assessment And The Legacy Of L.S. Vygostshy; This Article Discusses The Relevance Of Ideas To The Dynamic Assessment Model
- Autor:
Carol S. Lidz
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569674
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Viewing The Disabled Child In The Sociocultural Milieu; Formulated A Theoretical Framework For The Most Comprehensive, Humane Practice Of Special Education
- Autor:
Boris Gindis
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-02.txt
- Documento número 1569675
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo