- importsource = "01430343-1995-03.txt"
- Artículo:
Pupil Absenteeism: A Northern European Perspective; Pupil Absenteeism In Germany, Sweden And The United Kingdom Is Examined In Each Country In Terms Of The Basis For School Attendance, The Extent Of Pupil
- Autor:
H. C. M. Carroll
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1569679
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Efecting Systems Changes Through Consultation And Collaboration; Two Importance Of Psychological Activities Carrier Aut In A Special School For The Psysicall And Multiply Handicapped Children In Hong Kong Are Discussed To Ullustrate The Use Of Consultaiorn And Collaboration For Effecting Systems Changes In The Schol
- Autor:
Agnes Ma
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1569680
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Crosscultural Comparison Of Effects Of Instrumental Enviroment On Children In A South African Mining Town
- Autor:
Mervyn Skuy
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1569681
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Biasing Affect Of Information About Children’s Temperamental Characteristcs: Who Is Assigned And ‘Bad Boy’?
- Autor:
Uriel Last
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1569682
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Thoeries Of Autism: Why Do They Matter?
- Autor:
Rita Jordan
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
16
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1995
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1995-03.txt
- Documento número 1569683
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo