1. importsource = "01430343-1995-04.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

Multicultural Issues And Educational Relevant To School Psychology Practice; Appreciation And Sensitivity Toward Individual Differences And Cultural Diversity Critically Attributes For School Psychologists An Personnel, Teachers, Administrators, Parents, And The Students Themselves

Autor:

Suzanne E. Olson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569685
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Violence In Rural Schools: An Emerging Problem Near The United States- México Border; Often Considered Largely An Urban Problem, School Violence Has Been Found To Be Unusually High In Rural School Near The US Mexico Border

Autor:

Paul M. Kingery

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569686
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Incidence Of Basic Concepts In The Directions Of New And Recently Revised American Intelligence Tests For Preschool Children

Autor:

Dawn P. Flanagan

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569687
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

General And Resource Class Teachers’ Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards Classroom Collaboration; The Feelings Of Personal Efficacy And Attitude Towards The Newly Advocated Collaborative Supportive Roles Of Resource Teachers By Means Of A Questionnaire

Autor:

Hing Fung Tsui

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569688
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Peer Relations Of Children In Taiwan With Characteristics Of Attention Deficit Disorder; Purposes Of The Study Wee To Determine Whether Attention Deficit Hyperactivity Disorder Was Identifiable In The Taiwan Ese Culture

Autor:

Ching Yen Li

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

16

Número:

4

Periodo:

Noviembre 1995

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1995-04.txt

  • Documento número 1569689
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
  • Enlace directo