- importsource = "01430343-1996-01.txt"
- Autor:
Belinda Druker
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569691
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Cross Cultural Comparison Of Eriksonian Psychosocial Development: Chinese And Australian Children
- Autor:
Wei Wang
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569692
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Longitudinal Study Of Three Cases Of Gender Identity Disorder Of Childhood Successfully Resolved In The School Setting
- Autor:
Alison Soutter
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569693
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Gender Related Learning Style Patterns Of Middle School Pupils
- Autor:
Joyce Hickson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569694
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relationships Between Boys’ And Girls’ Nonverbal Ability And Mathematical Achievement
- Autor:
Terje Manger
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
17
- Número:
1
- Periodo:
Febrero 1996
- ISSN:
01430343 TTT The Educational Psychologists As Organization Development Consultation In South African Schools: A Framework For Conceptualizing Substantive Issues
- SrcID:
01430343-1996-01.txt
- Documento número 1569695
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:59 a. m.
- Enlace directo