- importsource = "01430343-1998-03.txt"
- Artículo:
Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized
- Autor:
Jacqueline A. Schakel
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569740
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessment Issues In Early Childhood Special Educations: Independence Behaviors As An Index Of Developmental Gain In Preschool With Moderate To Severe Mental Retardations
- Autor:
William F. Mcinerney
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569741
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Dealing With Ijime (Gullying) Among Japanese Students: Current Approaches To The Problem
- Autor:
Patricia Woods Prewitt
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569742
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Comparative Analysis Of The Self Concept And Academic Achievement Of Black And White High School Students
- Autor:
Mzobanzi M. Mboya
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569743
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Potential Sources Of Work Related Stress For The Educational Psychologist In The Republic O South Africa
- Autor:
C. J. Basson
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
19
- Número:
3
- Periodo:
Agosto 1998
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1998-03.txt
- Documento número 1569744
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo