1. importsource = "01430343-1998-03.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

Providing Servives To Preschool Aged Children: Tha Importance Of The Early Childhood Years Un A Child’s Growth And Development Cannot Be Overemphasized

Autor:

Jacqueline A. Schakel

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569740
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assessment Issues In Early Childhood Special Educations: Independence Behaviors As An Index Of Developmental Gain In Preschool With Moderate To Severe Mental Retardations

Autor:

William F. Mcinerney

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569741
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Dealing With Ijime (Gullying) Among Japanese Students: Current Approaches To The Problem

Autor:

Patricia Woods Prewitt

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569742
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Comparative Analysis Of The Self Concept And Academic Achievement Of Black And White High School Students

Autor:

Mzobanzi M. Mboya

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569743
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Potential Sources Of Work Related Stress For The Educational Psychologist In The Republic O South Africa

Autor:

C. J. Basson

Publicación:

School Psychology International

Volúmen:

19

Número:

3

Periodo:

Agosto 1998

ISSN:

01430343

SrcID:

01430343-1998-03.txt

  • Documento número 1569744
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
  • Enlace directo