- importsource = "01430343-1999-05.txt"
- Artículo:
Quality and improvement potential in school psychology services
- Autor:
Roald Anthun
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-05.txt
- Documento número 1569766
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive Learning in younger and older immigrant students
- Autor:
Alex Kozulin
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-05.txt
- Documento número 1569767
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sudden death of a classmate and friend: adolescents’ perception of support from their school
- Autor:
Atla Dyregrou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-05.txt
- Documento número 1569768
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The relation between teacher burnout and teachers’ attributions and practices regarding school behavior problems
- Autor:
I. Bobou-Nakou
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-05.txt
- Documento número 1569769
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Simultaneous and successive cognitive processing in children with nonverbal learning disabilities
- Autor:
Diana Chow
- Publicación:
School Psychology International
- Volúmen:
20
- Número:
2
- Periodo:
Mayo 1999
- ISSN:
01430343
- SrcID:
01430343-1999-05.txt
- Documento número 1569770
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:00 a. m.
- Enlace directo