- importsource = "01471635-2018-02.txt"
- Artículo:
Disciplinary Reading in Basic Writing Graduate Education: The Politics of Remediation in JBW, 1995-2015
- Autor:
Lynn Reid
- Página:
6
- Publicación:
Journal of Basic Writing
- Número:
2
- Periodo:
Fall 2018
- ISSN:
01471635
- SrcID:
01471635-2018-02.txt
- Documento número 1524446
- Actualizado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Creado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers, Researchers, and Communities of Practice: Building a Corpus to Support Graduate Education
- Autor:
Thomas Peele
Vivian Stoll
Andre´a Stella
- Página:
35
- Publicación:
Journal of Basic Writing
- Número:
2
- Periodo:
Fall 2018
- ISSN:
01471635
- SrcID:
01471635-2018-02.txt
- Documento número 1524447
- Actualizado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Creado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Forming Adult Educators: The CCNY MA in Language and Literacy
- Autor:
Barbara Gleason
Anita Caref
James Dunn
Erick Martinez
Lynn Reid
Maria Vint
- Página:
57
- Publicación:
Journal of Basic Writing
- Número:
2
- Periodo:
Fall 2018
- ISSN:
01471635
- SrcID:
01471635-2018-02.txt
- Documento número 1524448
- Actualizado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Creado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
It’s Not Just About the Teaching: Integrating Basic Writing History and Theory in a master’s Level Graduate Seminar
- Autor:
Marcia Z. Buell
- Página:
92
- Publicación:
Journal of Basic Writing
- Número:
2
- Periodo:
Fall 2018
- ISSN:
01471635
- SrcID:
01471635-2018-02.txt
- Documento número 1524449
- Actualizado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Creado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Who is the Basic Writer? Reclaiming a Foundational Question for Graduate Students, New Teachers, and Emerging Scholars
- Autor:
Hope Parisi
- Página:
120
- Publicación:
Journal of Basic Writing
- Número:
2
- Periodo:
Fall 2018
- ISSN:
01471635
- SrcID:
01471635-2018-02.txt
- Documento número 1524450
- Actualizado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Creado el miércoles, 11 de agosto de 2021 03:41:07 p. m.
- Enlace directo
- 1-5