- importsource = "01622439-2017-09.txt"
- Artículo:
Epistemological Dominance and Social Inequality: Experiences of Native American Science, Engineering, and Health Students
- Autor:
Erin A. Cech, Anneke Metz, Jessi L. Smith, Karen deVries
- Página:
743
- Publicación:
Science, Technology, & Human Values
- Volúmen:
42
- Número:
5
- Periodo:
septiembre 2017
- ISSN:
01622439
- SrcID:
01622439-2017-09.txt
- Documento número 866109
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Convergence or Divergence: Practice of Science by Migrant Faculty in India and the United States
- Autor:
Meghna Sabharwal, Roli Varma
- Página:
775
- Publicación:
Science, Technology, & Human Values
- Volúmen:
42
- Número:
5
- Periodo:
septiembre 2017
- ISSN:
01622439
- SrcID:
01622439-2017-09.txt
- Documento número 866110
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Nature of Biomimicry: Toward a Novel Technological Culture
- Autor:
Michael Fisch
- Página:
795
- Publicación:
Science, Technology, & Human Values
- Volúmen:
42
- Número:
5
- Periodo:
septiembre 2017
- ISSN:
01622439
- SrcID:
01622439-2017-09.txt
- Documento número 866111
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Synchronicity: Time, Technicians, Instruments, and Invisible Repair
- Autor:
Joeri Bruyninckx
- Página:
822
- Publicación:
Science, Technology, & Human Values
- Volúmen:
42
- Número:
5
- Periodo:
septiembre 2017
- ISSN:
01622439
- SrcID:
01622439-2017-09.txt
- Documento número 866112
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Too Much of a Good Thing? American Childbirth, Intentional Ignorance, and the Boundaries of Responsible Knowledge
- Autor:
Kellie Owens
- Página:
848
- Publicación:
Science, Technology, & Human Values
- Volúmen:
42
- Número:
5
- Periodo:
septiembre 2017
- ISSN:
01622439
- SrcID:
01622439-2017-09.txt
- Documento número 866113
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:52:35 a. m.
- Enlace directo