- importsource = "03054985-2007-04.txt"
- Artículo:
Learning in and across the professions
- Autor:
Katharine Burn
Anne Edwards
- Página:
397
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332887
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from other people in the workplace
- Autor:
Michael Eraut
- Página:
403
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332888
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Variations in the conditions for teachers' professional learning and development: sustaining commitment and effectiveness over a career
- Autor:
Christopher Day
Qing Gu
- Página:
423
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332889
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Professional knowledge and identity in a contested discipline: challenges for student teachers and teacher educators
- Autor:
Katharine Burn
- Página:
445
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332890
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Emotion, identity and teacher learning: becoming a primary mathematics teacher
- Autor:
Jeremy Hodgen
Mike Askew
- Página:
469
- Publicación:
Oxford Review of Education
- Volúmen:
33
- Número:
4
- Periodo:
Septiembre 2007
- ISSN:
03054985
- SrcID:
03054985-2007-04.txt
- Documento número 332891
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
- Enlace directo