1. importsource = "03054985-2007-05.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Private schools and the millennium development goal of universal primary education: a census and comparative Surrey in Hyderabad, India

Autor:

James Tooley

Pauline Dixon

S.V. Gomathi

Página:

539

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 332895
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing classroom practice at key stage 2 : the impact of New Labour´s national strategies

Autor:

Rosemary Webb

Graham Vulliamy

Página:

561

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 332896
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Birth to school study: Evidence on the effectiveness of PEEP, an early intervention for children at risk of educational under-achievement

Autor:

Maria Evangelou

Greg Brooks

Sally Smith

Página:

581

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 332897
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Empowering the local through education? Exploring community-managed schooling in Nepal

Autor:

Stephen Carney

Mind Bista

Jytte Agergaard

Página:

611

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 332898
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Personalisation: The emerging revised code of education

Autor:

David Hartley

Página:

629

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

33

Número:

5

Periodo:

Noviembre 2007

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2007-05.txt

  • Documento número 332899
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo