1. importsource = "03054985-2008-02.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Nice and kind, smart and funny: what children like and want to emulate in their teachers.

Autor:

Hutchings, Merryn

Carrington, Bruce

Francis, Becky

Skelton, Christine

Read, Barbara

Hall, Ian

Página:

135

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 332909
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Practice makes perfect? Learning to learn as a teacher.

Autor:

Hagger, Hazel

Burn, Katharine

Mutton, Trevor

Brindley, Sue

Página:

159

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 332910
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Expansion and social selection in education in England and Scotland.

Autor:

Iannelli, Cristina

Página:

179

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 332911
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Urban neighbourhood quality and school leaving age: Gender differences and some hypotheses.

Autor:

Flouri, Eirini

Ereky-Stevens, Katharina.

Página:

203

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 332912
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Building communities of educational enquiry.

Autor:

Cassidy, Claire

Christie, Donald

Coutts, Norman

Dunn, Jayne

Sinclair, Christine

Skinner, Don

Wilson, Alastair

Página:

217

Publicación:

Oxford Review of Education

Volúmen:

34

Número:

2

Periodo:

Abril 2008

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2008-02.txt

  • Documento número 332913
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 04:00:50 p. m.
  • Enlace directo