1. importsource = "03054985-2009-03.txt"
Se encontraron 24 resultados.
Artículo:

Well-being in schools: empirical measure, or politician's dream?Citation

Autor:

Coleman, John.

Página:

281

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612850
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Positive education: positive psychology and classroom interventions.Citation

Autor:

Seligman, Martin E. P.

Ernst, Randal M.

Gillham, Jane

Reivich, Karen

Linkins, Mark.

Página:

293

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612851
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An evaluation of the Social and Emotional Aspects of Learning (SEAL) programme: promoting positive behaviour, effective learning and well-being in primary school children.Citation

Autor:

Hallam, Susan.

Página:

313

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612852
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of pre-school quality in promoting resilience in the cognitive development of young children.Citation

Autor:

Hall, James

Sylva, Kathy

Melhuish, Edward

Sammons, Pam

Siraj-Blatchford, Iram

Taggart, Brenda.

Página:

331

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612853
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Academic resilience and academic buoyancy: multidimensional and hierarchical conceptual framing of causes, correlates and cognate constructs.Citation

Autor:

Martin, Andrew J.

Marsh, Herbert W..

Página:

353

Publicación:

Oxford review of education

Volúmen:

35

Número:

3

Periodo:

junio-2009

ISSN:

03054985

SrcID:

03054985-2009-03.txt

  • Documento número 612854
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:22:41 a. m.
  • Enlace directo