1. importsource = "03601315-2005-07.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

Perspectives and patterns in developing and implementing international web-based collaborative learning environments

Autor:

M.B. Ligorio

M. Veermans

Página:

271

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-07.txt

  • Documento número 92468
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Desings of we-based collaborative learning environments. Translating the pedagogical learning principles to human computer implementation

Autor:

W. Rubens

B. Emans

T. Leinonen

Página:

276

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-07.txt

  • Documento número 92469
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers attitudes to and beliefs about web-based collaborative learning environments in the context of an international implementation

Autor:

V. Kollias

N. Mamalougos

S. Vosniadou

Página:

295

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-07.txt

  • Documento número 92470
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The nature of the discourse in web-based collaborative learning environments: case studies from four different

Autor:

M. Veermans

Página:

316

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-07.txt

  • Documento número 92471
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers pedagogical designs for technology supported collective inquiry: A national case study

Autor:

M. Lakkala

J. Lallimo

Página:

337

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

45

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2005

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2005-07.txt

  • Documento número 92472
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo