1. importsource = "03601315-2006-03.txt"
Se encontraron 28 resultados.
Artículo:

Fostering knowledge construction in university students through asynchronous discussion groups

Autor:

T. Schellens

M. Valcke

Página:

349

Publicación:

Computers And Education An Internacional Journal

Volúmen:

46

Número:

4

Periodo:

Mayo 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-03.txt

  • Documento número 92487
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the quality of student approaches to using technology in experiences of learning through writing

Autor:

R. A. Ellis

Página:

371

Publicación:

Computers And Education An Internacional Journal

Volúmen:

46

Número:

4

Periodo:

Mayo 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-03.txt

  • Documento número 92488
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The use of ICT to support the development of practical music skills through acquiring keyboard skills

Sub título:

A classroom based study

Autor:

L.M.Y. Chan

A.C. Jones

E. Scanlon

Página:

391

Publicación:

Computers And Education An Internacional Journal

Volúmen:

46

Número:

4

Periodo:

Mayo 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-03.txt

  • Documento número 92489
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Audio-visual training in children with reading disabilities

Autor:

A. Magnan

J. Ecalle

Página:

407

Publicación:

Computers And Education An Internacional Journal

Volúmen:

46

Número:

4

Periodo:

Mayo 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-03.txt

  • Documento número 92490
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer-supported example-based learning

Autor:

S. Schworm

A. Renkl

Resumen:

When instructional explanations reduce self-explanations

Página:

426

Publicación:

Computers And Education An Internacional Journal

Volúmen:

46

Número:

4

Periodo:

Mayo 2006

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2006-03.txt

  • Documento número 92491
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:06 p. m.
  • Enlace directo