- importsource = "03601315-2007-03.txt"
- Artículo:
Gestures in conversation – the significance of gestures and utterances hen children and preschool teachers create stories using the computer
- Autor:
Anna Klerfelt
- Página:
335
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92522
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Rethinking scaffolding in the information age
- Autor:
Nicola Yelland
Jennifer Masters
- Página:
362
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92523
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
College students’ perceived threat and preference for seeking help in traditional, distributed, and distance learning environments
- Autor:
Anastasia Kitsantas
Anthony Chow
- Página:
383
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92524
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Java backwards
- Autor:
Philip Machanick
- Página:
396
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92525
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Scaffolded writing and rewriting in the discipline: A web-based reciprocal peer review system
- Autor:
Kwangsu Cho
Christian D. Schunn
- Página:
409
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
48
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-03.txt
- Documento número 92526
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo