- importsource = "03601315-2007-09.txt"
- Artículo:
Community-organizing agent: An artificial intelligent system for building learning communities among large numbers of learners
- Autor:
Fan Yang
Minjuan Wang
Ruimin Shen
Peng Han
- Página:
131
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589874
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The distance from isolation: Why communities are the logical conclusion in e-learning
- Autor:
Martin Weller
- Página:
148
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589875
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-Homebook System: A web-based interactive education interface
- Autor:
Hsi-mei Chen
Cris Yu
Cheng-sian Chang
- Página:
160
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589876
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring perceived sociability of computer-supported collaborative learning environments
- Autor:
Karel Kreijns
Paul A. Kirschner
Wim Jochems
Hans van Buuren
- Página:
176
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589877
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
When to jump in: The role of the instructor in online discussion forums
- Autor:
Margaret Mazzolini
Sarah Maddison
- Página:
193
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
49
- Número:
2
- Periodo:
septiembre 2007
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2007-09.txt
- Documento número 589878
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:19:51 a. m.
- Enlace directo