- importsource = "03601315-2008-09.txt"
- Artículo:
Influence of gender, program of study and PC experience on unethical computer using behaviors of Turkish undergraduate students
- Autor:
Yavuz Akbulut
Ömer Uysal
Hatice Ferhan Odabasi
- Página:
485
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92737
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Utilizing vector space models for user modeling within e-learning environments
- Autor:
Eleni Mangina
John Kilbride
- Página:
493
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92738
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integrating cognitive apprenticeship methods in a Web-based educational technology course for P-12 teacher education
- Autor:
Michele D. Dickey
- Página:
506
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92739
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How science students can learn about unobservable phenomena using computer-based analogies
- Autor:
Lana Trey
Samia Khan
- Página:
519
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92740
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Personalization in an interactive learning environment through a virtual character
- Autor:
E. Reategui
E. Boff
J.A. Campbell
- Página:
530
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
51
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-09.txt
- Documento número 92741
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:07 p. m.
- Enlace directo