1. importsource = "03601315-2009-09.txt"
Se encontraron 105 resultados.
Artículo:

A cyberphilosophical issue in education: Unethical computer using behavior – The case of prospective teachers

Autor:

Kadir Beycioglu

Página:

201

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 627474
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Changing middle-school students’ attitudes and performance regarding engineering with computer-based social models

Autor:

E. Ashby Plant

Amy L. Baylor

Celeste E. Doerr

Página:

209

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 627475
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of perceived user-interface design in continued usage intention of self-paced e-learning tools

Autor:

Vincent Cho

T.C. Edwin Cheng

W.M. Jennifer Lai

Página:

216

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 627476
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Workforce readiness: A study of university students’ fluency with information technology

Autor:

Karen Kaminski

Jamie Switzer

Gene Gloeckner

Página:

228

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 627477
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Instructional technologies in social science instruction in South Africa

Autor:

Johann Louw

Cheryl Brown

Johan Muller

Página:

234

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

53

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2009

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2009-09.txt

  • Documento número 627478
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:24:25 a. m.
  • Enlace directo