1. importsource = "03601315-2010-01.txt"
Se encontraron 152 resultados.
Artículo:

Computers & Education: Looking back and looking forward

Autor:

Shelly Heller

Chin-Chung Tsai

Jean Underwood

Página:

01

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637363
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Using computer supported collaborative learning strategies for helping students acquire self-regulated problem-solving skills in mathematics

Autor:

Georgia Lazakidou

Symeon Retalis

Página:

03

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637364
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Collaborative activities enabled by GroupScribbles (GS): An exploratory study of learning effectiveness

Autor:

Chee-Kit Looi

Wenli Chen

Foo-Keong Ng

Página:

14

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637365
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Globally-perceived experiences of online instructors: A preliminary exploration

Autor:

Pei-Hsuan Hsieh

Página:

27

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637366
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

WebCT – The quasimoderating effect of perceived affective quality on an extending Technology Acceptance Model

Autor:

Manuel J. Sanchez-Franco

Página:

37

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

01

Periodo:

Enero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-01.txt

  • Documento número 637367
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:25:34 a. m.
  • Enlace directo