1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Laptopers in an educational practice: Promoting the personal learning situation

Autor:

Lindroth, Tomas

Bergquist, Magnus

Página:

311

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621085
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interactive Videoconferencing for collaborative learning at a distance in the school of 21st century: A case study in elementary schools in Greece

Autor:

Anastasiades, Panagiotes S.

Filippousis, George

Karvunis, Labros

Siakas, Spiros

Tomazinakis, Arsitokritos

Giza, Panagiota

Mastoraki, Hellen

Página:

321

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621086
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Temporal transitions in participation flow in an asynchronous discussion forum

Autor:

Dringus, Laurie P.

Ellis, Timothy

Página:

340

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621087
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Harmonizing technology with interaction in blended problem-based learning

Autor:

Donnelly, Roisin

Página:

350

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621088
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of multiple scaffolding tools on students’ understanding, consideration of different perspectives, and misconceptions of a complex problem

Autor:

Zydney, Janet Mannheimer

Página:

360

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621089
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo