- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Laptopers in an educational practice: Promoting the personal learning situation
- Autor:
Lindroth, Tomas
Bergquist, Magnus
- Página:
311
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621085
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive Videoconferencing for collaborative learning at a distance in the school of 21st century: A case study in elementary schools in Greece
- Autor:
Anastasiades, Panagiotes S.
Filippousis, George
Karvunis, Labros
Siakas, Spiros
Tomazinakis, Arsitokritos
Giza, Panagiota
Mastoraki, Hellen
- Página:
321
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621086
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Temporal transitions in participation flow in an asynchronous discussion forum
- Autor:
Dringus, Laurie P.
Ellis, Timothy
- Página:
340
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621087
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Harmonizing technology with interaction in blended problem-based learning
- Autor:
Donnelly, Roisin
- Página:
350
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621088
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of multiple scaffolding tools on students’ understanding, consideration of different perspectives, and misconceptions of a complex problem
- Autor:
Zydney, Janet Mannheimer
- Página:
360
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621089
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo