- importsource = "03601315-2010-04.txt"
- Artículo:
Learning in digital worlds: A view from CAL09
- Autor:
Avril Loveless
Jean Underwood
- Página:
611
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93066
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring creative thinking in graphically mediated synchronous dialogues
- Autor:
Rupert Wegerif
Bruce M. McLaren
Marian Chamrada
Oliver Scheuer
- Página:
613
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93067
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of physical representations in solving number problems: A comparison of young children’s use of physical and virtual materials
- Autor:
Andrew Manches
Claire O’Malley
Steve Benford
- Página:
622
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93068
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Not all wizards are from Oz: Iterative design of intelligent learning environments by communication capacity tapering
- Autor:
Manolis Mavrikis
Sergio Gutierrez-Santos
- Página:
641
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93069
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Cognitive learning efficiency through the use of design patterns in teaching
- Autor:
Gwendolyn Kolfschoten
Stephan Lukosch
Alexander Verbraeck
Edwin Valentin
- Página:
652
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-04.txt
- Documento número 93070
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo