- importsource = "03601315-2010-05.txt"
 
- Artículo:
 The foundations of a theory-aware authoring tool for CSCL design
- Autor:
 Seiji Isotani
Riichiro Mizoguchi
Akiko Inaba
Mitsuru Ikeda
- Página:
 809
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 54
- Número:
 4
- Periodo:
 Mayo 2010
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2010-05.txt
- Documento número 93088
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Semantic search of tools for collaborative learning with the Ontoolsearch system
- Autor:
 Guillermo Vega-Gorgojo
Miguel L. Bote-Lorenzo
Juan I. Asensio-Pérez
Eduardo Gómez-Sánchez
- Página:
 835
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 54
- Número:
 4
- Periodo:
 Mayo 2010
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2010-05.txt
- Documento número 93089
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Standardizing interaction design education
- Autor:
 Aukje Thomassen
Oguzhan Ozcan
- Página:
 849
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 54
- Número:
 4
- Periodo:
 Mayo 2010
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2010-05.txt
- Documento número 93090
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 A reactive blended learning proposal for an introductory control engineering course
- Autor:
 Juan A. Méndez
Evelio J. González
- Página:
 856
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 54
- Número:
 4
- Periodo:
 Mayo 2010
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2010-05.txt
- Documento número 93091
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Enlace directo
 
- Artículo:
 Revealing the whiteboard to blind students: An inclusive approach to provide mediation in synchronous e-learning activities
- Autor:
 André P. Freire
Flávia Linhalis
Sandro L. Bianchini
Renata P.M. Fortes
- Página:
 866
- Publicación:
 Computers and Education
- Volúmen:
 54
- Número:
 4
- Periodo:
 Mayo 2010
- ISSN:
 03601315
- SrcID:
 03601315-2010-05.txt
- Documento número 93092
 - Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
 - Enlace directo