- importsource = "03601315-2011-01.txt"
- Artículo:
Some uses of educational and assistive technology for people with disabilities
- Autor:
David Joseph Brown
- Página:
1
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93233
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An evaluation of the Wii Nunchuk as an alternative assistive device for people with intellectual and physical disabilities using switch controlled software
- Autor:
P.J. Standen
C. Camm
S. Battersby
D.J. Brown
M. Harrison
- Página:
2
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93234
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing location-based learning experiences for people with intellectual disabilities and additional sensory impairments
- Autor:
David J. Brown
David McHugh
Penny Standen
Lindsay Evett
Nick Shopland
Steven Battersby
- Página:
11
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93235
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluation of a game to teach requirements collection and analysis in software engineering at tertiary education level
- Autor:
Thomas Hainey
Thomas M. Connolly
Mark Stansfield
Elizabeth A. Boyle
- Página:
21
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93236
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effective learning in science: The use of personal response systems with a wide range of audiences
- Autor:
Karen Moss
Mark Crowley
- Página:
36
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-01.txt
- Documento número 93237
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
- Enlace directo