1. importsource = "03601315-2011-01.txt"
Se encontraron 96 resultados.
Artículo:

Some uses of educational and assistive technology for people with disabilities

Autor:

David Joseph Brown

Página:

1

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 93233
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An evaluation of the Wii Nunchuk as an alternative assistive device for people with intellectual and physical disabilities using switch controlled software

Autor:

P.J. Standen

C. Camm

S. Battersby

D.J. Brown

M. Harrison

Página:

2

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 93234
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing location-based learning experiences for people with intellectual disabilities and additional sensory impairments

Autor:

David J. Brown

David McHugh

Penny Standen

Lindsay Evett

Nick Shopland

Steven Battersby

Página:

11

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 93235
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Evaluation of a game to teach requirements collection and analysis in software engineering at tertiary education level

Autor:

Thomas Hainey

Thomas M. Connolly

Mark Stansfield

Elizabeth A. Boyle

Página:

21

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 93236
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effective learning in science: The use of personal response systems with a wide range of audiences

Autor:

Karen Moss

Mark Crowley

Página:

36

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

56

Número:

1

Periodo:

Enero 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-01.txt

  • Documento número 93237
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:09 p. m.
  • Enlace directo