1. importsource = "03601315-2011-02.txt"
Se encontraron 88 resultados.
Artículo:

Analyzing the social knowledge construction behavioral patterns of an online synchronous collaborative discussion instructional activity using an instant messaging tool: A case study

Autor:

Huei-Tse Hou

Sheng-Yi Wu

Página:

1459

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93265
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A framework for teachers’ integration of ICT into their classroom practice

Autor:

Dermot Donnelly

Oliver McGarr

John O’Reilly

Página:

1469

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93266
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Responding to the challenges of instrumental orchestration through physical and virtual robotics

Autor:

Lenni Haapasalo

Peter Samuels

Página:

1484

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93267
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Improving student performance in a first-year geography course: Examining the importance of computer-assisted formative assessment

Autor:

Kathi Wilson

Cleo Boyd

Liwen Chen

Sarosh Jamal

Página:

1493

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93268
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of education compatibility and technological expectancy on e-learning acceptance

Autor:

Jian-Liang Chen

Página:

1501

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

02

Periodo:

Septiembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-02.txt

  • Documento número 93269
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo