- importsource = "03601315-2011-02.txt"
- Artículo:
Analyzing the social knowledge construction behavioral patterns of an online synchronous collaborative discussion instructional activity using an instant messaging tool: A case study
- Autor:
Huei-Tse Hou
Sheng-Yi Wu
- Página:
1459
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93265
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A framework for teachers’ integration of ICT into their classroom practice
- Autor:
Dermot Donnelly
Oliver McGarr
John O’Reilly
- Página:
1469
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93266
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Responding to the challenges of instrumental orchestration through physical and virtual robotics
- Autor:
Lenni Haapasalo
Peter Samuels
- Página:
1484
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93267
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving student performance in a first-year geography course: Examining the importance of computer-assisted formative assessment
- Autor:
Kathi Wilson
Cleo Boyd
Liwen Chen
Sarosh Jamal
- Página:
1493
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93268
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of education compatibility and technological expectancy on e-learning acceptance
- Autor:
Jian-Liang Chen
- Página:
1501
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
57
- Número:
02
- Periodo:
Septiembre 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-02.txt
- Documento número 93269
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo