1. importsource = "03601315-2011-04.txt"
Se encontraron 64 resultados.
Artículo:

The differences in motivations of online game players and offline game players: A combined analysis of three studies at higher education level

Autor:

Tom Hainey

Thomas Connolly

Mark Stansfield

Elizabeth Boyle

Página:

2197

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93336
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Accumulating and visualising tacit knowledge of teachers on educational assessments

Autor:

Tzone-I. Wang

Chien-Yuan Su

Tung-Cheng Hsieh

Página:

2212

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93337
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-service teachers’ perspectives on using scenario-based virtual worlds in science education

Autor:

Shannon Kennedy-Clark

Página:

2224

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93338
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Digital storytelling in Bhutan: A qualitative examination of new media tools used to bridge the digital divide in a rural community school

Autor:

Khendum Gyabak

Heriberto Godina

Página:

2236

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93339
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Gender differences in students’ mathematics game playing

Autor:

Tom Lowrie

Robyn Jorgensen

Página:

2244

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 93340
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo