- importsource = "03601315-2011-05.txt"
- Artículo:
Interpersonal exchanges in discussion forums: A study of learning communities in distance learning settings
- Autor:
P.B. Scherer Bassani
- Página:
931
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-05.txt
- Documento número 93368
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Re – visiting college students´attitudes toward the internet – based on a 6 – T model: Gender and grade level difference
- Autor:
C. Chou
H. –C Wu
C. –H Chen
- Página:
939
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-05.txt
- Documento número 93369
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors influencing secondary school teacher´s adoption of teaching blogs
- Autor:
H.M. Lai
C.P. Chen
- Página:
948
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-05.txt
- Documento número 93370
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of an online learning community on active and reflective learner´s learning performance and attitudes in a face to face undergraduate course
- Autor:
Z. Zhan
F. Xu
H. Ye
- Página:
961
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-05.txt
- Documento número 93371
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Illustrated plant identification keys: An interactive tool to learn botany
- Autor:
H. Silva
R. Pinho
A.J.A Nogueira
P. Silveira
- Página:
969
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
56
- Número:
4
- Periodo:
Mayo 2011
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2011-05.txt
- Documento número 93372
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo