- importsource = "03601315-2012-02.txt"
- Artículo:
The role of collective efficacy, cognitive quality, and task cohesion in computer-supported collaborative learning (CSCL)
- Autor:
Shu-Ling Wang
Gwo-Jen Hwang
- Página:
679
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 93443
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Researching instructional use and the technology acceptation of learning management systems by secondary school teachers
- Autor:
Cindy De Smet
Jeroen Bourgonjon
Bram De Wever
Tammy Schellens
Martin Valcke
- Página:
688
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 93444
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring the relation between visualizer–verbalizer cognitive styles and performance with visual or verbal learning material
- Autor:
Bas Kollöffel
- Página:
697
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 93445
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Risky business or sharing the load? – Social flow in collaborative mobile learning
- Autor:
Hokyoung Ryu
David Parsons
- Página:
707
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 93446
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of presentation method and information density on visual search ability and working memory load
- Autor:
Ting-Wen Chang
Kinshuk
Nian-Shing Chen
Pao-Ta Yu
- Página:
721
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
2
- Periodo:
Febrero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-02.txt
- Documento número 93447
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo