- importsource = "03601315-2012-03.txt"
- Artículo:
Effects of multidimensional concept maps on fourth graders’ learning in web-based computer course
- Autor:
Hwa-Shan Huang
Chei-Chang Chiou
Heien-Kun Chiang
Sung-Hsi Lai
Chiun-Yen Huang
Yin-Yu Chou
- Página:
863
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 93459
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Influence of participation, facilitator styles, and metacognitive reflection on knowledge building in online university courses
- Autor:
Stefano Cacciamani
Donatella Cesareni
Francesca Martini
Tiziana Ferrini
Nobuko Fujita
- Página:
874
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 93460
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effects of organizational learning environment factors on e-learning acceptance
- Autor:
Bo Cheng
Minhong Wang
Jürgen Moormann
Bolanle A. Olaniran
Nian-Shing Chen
- Página:
885
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 93461
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An attitude scale for smart board use in education: Validity and reliability studies
- Autor:
Süleyman Nihat ?ad
- Página:
900
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 93462
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Blog-enhanced ICT courses: Examining their effects on prospective teachers’ ICT competencies and perceptions
- Autor:
Yuksel Goktas
Turgay Demirel
- Página:
908
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
3
- Periodo:
Abril 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-03.txt
- Documento número 93463
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
- Enlace directo