1. importsource = "03601315-2012-03.txt"
Se encontraron 39 resultados.
Artículo:

Effects of multidimensional concept maps on fourth graders’ learning in web-based computer course

Autor:

Hwa-Shan Huang

Chei-Chang Chiou

Heien-Kun Chiang

Sung-Hsi Lai

Chiun-Yen Huang

Yin-Yu Chou

Página:

863

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 93459
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Influence of participation, facilitator styles, and metacognitive reflection on knowledge building in online university courses

Autor:

Stefano Cacciamani

Donatella Cesareni

Francesca Martini

Tiziana Ferrini

Nobuko Fujita

Página:

874

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 93460
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of organizational learning environment factors on e-learning acceptance

Autor:

Bo Cheng

Minhong Wang

Jürgen Moormann

Bolanle A. Olaniran

Nian-Shing Chen

Página:

885

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 93461
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An attitude scale for smart board use in education: Validity and reliability studies

Autor:

Süleyman Nihat ?ad

Página:

900

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 93462
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Blog-enhanced ICT courses: Examining their effects on prospective teachers’ ICT competencies and perceptions

Autor:

Yuksel Goktas

Turgay Demirel

Página:

908

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

3

Periodo:

Abril 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-03.txt

  • Documento número 93463
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo