1. importsource = "03601315-2012-04.txt"
Se encontraron 58 resultados.
Artículo:

We care about you: Incorporating pet characteristics with educational agents through reciprocal caring approach

Autor:

Zhi-Hong Chen

Página:

1081

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 93472
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Pre-service teachers' perspectives of the diffusion of information and communications technologies (ICTs) and the effect of case-based discussions (CBDs)

Autor:

Sami Sahin

Página:

1089

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 93473
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Use of signaling to integrate desktop virtual reality and online learning management systems

Autor:

Bucky J. Dodd

Pavlo D. Antonenko

Página:

1099

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 93474
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' perceptions of the barriers to technology integration and practices with technology under situated professional development

Autor:

Theodore J. Kopcha

Página:

1109

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 93475
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Comparing the social knowledge construction behavioral patterns of problem-based online asynchronous discussion in e/m-learning environments

Autor:

Yu-Feng Lan

Pei-Wei Tsai

Shih-Hsien Yang

Página:

1122

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 93476
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:10 p. m.
  • Enlace directo