1. importsource = "03601315-2012-09.txt"
Se encontraron 116 resultados.
Artículo:

Relations between faculty use of online academic resources and student class attendance

Autor:

C. Ryan Kinlaw, Linda L. Dunlap, Jeffrey A. D’Angelo

Página:

167

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93515
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers

Autor:

Cem Çuhadar

Página:

173

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93516
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How to improve the peer review method: Free-selection vs assigned-pair protocol evaluated in a computer networking course

Autor:

Pantelis M. Papadopoulos, Thomas D. Lagkas, Stavros N. Demetriadis

Página:

182

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93517
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of Nintendo Wii to physical education students' balance compared to the traditional approaches

Autor:

Nikolaos Vernadakis, Asimenia Gioftsidou, Panagiotis Antoniou, Dionysis Ioannidis, Maria Giannousi

Página:

196

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93518
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of Technology-Enabled Active Learning (TEAL) implementation on student learning and teachers’ teaching in a high school context

Autor:

Ruey S. Shieh

Página:

206

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 93519
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
  • Enlace directo