- importsource = "03601315-2013-01.txt"
- Artículo:
Using mobile technologies to create interwoven learning interactions: An intuitive design and its evaluation
- Autor:
Yu-Liang Ting
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93595
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perceived satisfaction, perceived usefulness and interactive learning environments as predictors to self-regulation in e-learning environments
- Autor:
Shu-Sheng Liaw
Hsiu-Mei Huang
- Página:
14
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93596
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivational beliefs, student effort, and feedback behaviour in computer-based formative assessment
- Autor:
Caroline F. Timmers
Jannie Braber-van den Broek
StÈphanie M. van den Berg
- Página:
25
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93597
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Construction of cognitive maps to improve e-book reading and navigation
- Autor:
Liang-Yi Li
Gwo-Dong Chen
Sheng-Jie Yang
- Página:
32
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93598
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do blended virtual learning communities enhance teachers' professional development more than purely virtual ones? A large scale empirical comparison
- Autor:
U. Matzat
- Página:
40
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
60
- Periodo:
enero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-01.txt
- Documento número 93599
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo