- importsource = "03601315-2013-02.txt"
- Artículo:
Generating a two-phase lesson for guiding beginners to learn basic dance movements
- Autor:
Yang Yang
Howard Leung
Lihua Yue
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 93634
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mobile learning: Two case studies of supporting inquiry learning in informal and semiformal settings
- Autor:
Ann C. Jones
Eileen Scanlon
Gill Clough
- Página:
21
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 93635
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Addressing drop-out and sustained effort issues with large practical groups using an automated delivery and assessment system
- Autor:
Luis de-la-Fuente-Valent?n
Abelardo Pardo
Carlos Delgado Kloos
- Página:
33
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 93636
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online learning across ethnicity and age: A study on learning interaction participation, perception, and learning satisfaction
- Autor:
Fengfeng Ke
Dean Kwak
- Página:
43
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 93637
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Motivation and learning strategies in the use of ICTs among university students
- Autor:
Alberto Valent?n
Pedro M. Mateos
Mar?a M. Gonzßlez-Tablas
- Página:
52
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
61
- Periodo:
febrero 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-02.txt
- Documento número 93638
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo