- importsource = "03601315-2013-04.txt"
- Artículo:
Team members' perceptions of online teamwork learning experiences and building teamwork trust: A qualitative study
- Autor:
Hung Wei Tseng
Hsin-Te Yeh
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 93687
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Social networking sites and cognitive abilities: Do they make you smarter?
- Autor:
Tracy Packiam Alloway
John Horton
Ross G. Alloway
- Página:
10
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 93688
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Additional key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autism Spectrum Disorders: Evaluation of the 2nd HANDS prototype
- Autor:
Joseph Mintz
- Página:
17
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 93689
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effectiveness of applying 2D static depictions and 3D animations to orthographic views learning in graphical course
- Autor:
Chih-Fu Wu
Ming-Chin Chiang
- Página:
28
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 93690
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A collaborative game-based learning approach to improving students' learning performance in science courses
- Autor:
Han-Yu Sung
Gwo-Jen Hwang
- Página:
43
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
63
- Periodo:
abril 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-04.txt
- Documento número 93691
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:11 p. m.
- Enlace directo