- importsource = "03601315-2013-08.txt"
- Artículo:
Evaluation of a blog based parent involvement approach by parents
- Autor:
Zehra Ozcinar
Nihat Ekizoglu
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 93750
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers' implementation of a game-based biotechnology curriculum
- Autor:
Jennifer L. Eastwood
Troy D. Sadler
- Página:
11
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 93751
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A constructivist computational platform to support mathematics education in elementary school
- Autor:
I. Garcia
C. Pacheco
- Página:
25
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 93752
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Online formative assessments with social network awareness
- Autor:
Jian-Wei Lin
Yuan-Cheng Lai
- Página:
40
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 93753
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of different score reports of Web-based formative test on students' self-regulated learning
- Autor:
Xiaoling Zou
Xuning Zhang
- Página:
54
- Publicación:
Computers & Education
- Número:
66
- Periodo:
Agosto 2013
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2013-08.txt
- Documento número 93754
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo