1. importsource = "03601315-2013-08.txt"
Se encontraron 14 resultados.
Artículo:

Evaluation of a blog based parent involvement approach by parents

Autor:

Zehra Ozcinar

Nihat Ekizoglu

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 93750
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teachers' implementation of a game-based biotechnology curriculum

Autor:

Jennifer L. Eastwood

Troy D. Sadler

Página:

11

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 93751
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A constructivist computational platform to support mathematics education in elementary school

Autor:

I. Garcia

C. Pacheco

Página:

25

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 93752
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Online formative assessments with social network awareness

Autor:

Jian-Wei Lin

Yuan-Cheng Lai

Página:

40

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 93753
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effect of different score reports of Web-based formative test on students' self-regulated learning

Autor:

Xiaoling Zou

Xuning Zhang

Página:

54

Publicación:

Computers & Education

Número:

66

Periodo:

Agosto 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-08.txt

  • Documento número 93754
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo