1. importsource = "03601315-2013-09.txt"
Se encontraron 44 resultados.
Artículo:

Foster strengths and circumvent weaknesses: Advantages and disadvantages of online versus face-to-face subgroup discourse

Autor:

Mingzhu Qiu

Douglas McDougall

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93757
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effect of uncertainty on learning in game-like environments

Autor:

Erol Ozcelik

Nergiz Ercil Cagiltay

Nese Sahin Ozcelik

Página:

12

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93758
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Acceptance of game-based learning by secondary school teachers

Autor:

Jeroen Bourgonjon

Frederik De Grove

Cindy De Smet

Página:

21

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93759
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Investigating the impact of pedagogical agent gender matching and learner choice on learning outcomes and perceptions

Autor:

Gamze Ozogul

Amy M. Johnson

Robert K. Atkinson

Página:

36

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93760
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

An initial development and validation of a Digital Natives Assessment Scale (DNAS)

Autor:

Timothy Teo

Página:

51

Publicación:

Computers & Education

Número:

67

Periodo:

septiembre 2013

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2013-09.txt

  • Documento número 93761
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo