1. importsource = "03601315-2014-07.txt"
Se encontraron 42 resultados.
Artículo:

Structural model of team-based learning using Web 2.0 collaborative softwareOriginal Research

Autor:

Hwee-Joo Kam

Pairin Katerattanakul

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93837
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Iterative augmentation of a medical training simulator: Effects of affective metacognitive scaffoldingOriginal Research

Autor:

Gudrun Wesiak

Christina M. Steiner

Adam Moore

Página:

13

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93838
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A system for formative assessment and monitoring of students' progressOriginal Research

Autor:

Fátima Rodrigues

Paulo Oliveira

Página:

30

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93839
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student academic performance stochastic simulator based on the Monte Carlo methodOriginal Research

Autor:

Eduardo Caro

Camino González

José Manuel Mira

Página:

42

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93840
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Measuring critical components of digital literacy and their relationships with learningOriginal Research

Autor:

Jeffrey Alan Greene

Seung B. Yu

Dana Z. Copeland

Página:

55

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

76

Periodo:

Julio 2014

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2014-07.txt

  • Documento número 93841
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
  • Enlace directo