- importsource = "03601315-2014-07.txt"
- Artículo:
Structural model of team-based learning using Web 2.0 collaborative softwareOriginal Research
- Autor:
Hwee-Joo Kam
Pairin Katerattanakul
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93837
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Iterative augmentation of a medical training simulator: Effects of affective metacognitive scaffoldingOriginal Research
- Autor:
Gudrun Wesiak
Christina M. Steiner
Adam Moore
- Página:
13
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93838
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A system for formative assessment and monitoring of students' progressOriginal Research
- Autor:
Fátima Rodrigues
Paulo Oliveira
- Página:
30
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93839
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Student academic performance stochastic simulator based on the Monte Carlo methodOriginal Research
- Autor:
Eduardo Caro
Camino González
José Manuel Mira
- Página:
42
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93840
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring critical components of digital literacy and their relationships with learningOriginal Research
- Autor:
Jeffrey Alan Greene
Seung B. Yu
Dana Z. Copeland
- Página:
55
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
76
- Periodo:
Julio 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-07.txt
- Documento número 93841
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo