- importsource = "03601315-2014-08.txt"
- Artículo:
Measuring Information and Communication Technology Literacy using a performance assessment: Validation of the Student Tool for Technology Literacy (ST2L)
- Autor:
Anne Corinne Huggins
Albert D. Ritzhaupt
Kara Dawson
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 93858
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring young students' talk in iPad-supported collaborative learning environments
- Autor:
Garry Falloon
Elaine Khoo
- Página:
13
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 93859
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
An analysis of variables affecting the ICT literacy level of Korean elementary school students
- Autor:
Hye-Sook Kim
Hye-Ji Kil
Anna Shin
- Página:
29
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 93860
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Case-based teaching using the Laboratory Animal System for learning C/C++ programming
- Autor:
Jun Tan
Xianping Guo
Weishi Zheng
- Página:
39
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 93861
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing a problem-solving learning system to assess the effects of different materials on learning performance and attitudes
- Autor:
Chun Fu Lin
Yu Hsin Hung
Ray I. Chang
- Página:
50
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
77
- Periodo:
Agosto 2014
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2014-08.txt
- Documento número 93862
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:38:12 p. m.
- Enlace directo