1. importsource = "09388982-1992-04.txt"
Se encontraron 16 resultados.
Artículo:

The effects of process writing instruction on three 2nd-grade students with different achievement profiles

Autor:

Nina Zaragoza

Sharon Vaugh

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

7

Número:

4

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1992-04.txt

  • Documento número 1569421
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The effects of teacher training and implementation of two methods for improving the comprehension skills of students with learning disabilities

Autor:

Effie P. M. Simmonds

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

7

Número:

4

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1992-04.txt

  • Documento número 1569422
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Test Selection efficacy in the diagnostic confirmation and subtyping of children with dyslexia

Autor:

Peggy T. Ackerman

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

7

Número:

4

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1992-04.txt

  • Documento número 1569423
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comparison of the homework problems of students with learning disabilities and Nonhandicapped students

Autor:

Edward A. Polloway

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

7

Número:

4

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1992-04.txt

  • Documento número 1569424
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Developing fluency with basic number facts: intervention for students with learning disabilities

Autor:

Katherine Garnett

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

7

Número:

4

Periodo:

Otoño 1992

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1992-04.txt

  • Documento número 1569425
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:56 a. m.
  • Enlace directo