1. importsource = "09388982-1994-02.txt"
Se encontraron 12 resultados.
Artículo:

What The Education Research Agenda Should Look Like In The Year 2000

Autor:

Barbara K. Keogh

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569464
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Setting The Record Straight On Learning Disabilities And Low Achievement: Implications For Policymaking

Autor:

Kennth A. Kavale

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569465
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Teaching Problem Learners Revision Skills And Sensitivity To Audience Through Two Instructional Modes: Student Teacher Versus Student-Student Interactive Dialogue

Autor:

Bernice Y. L. Wong

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569466
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Phenomenology Of Depression Among Students With And Without Learning Disabilities: More Similar Than Different

Autor:

John W. Maag

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569467
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is The Mainstream A More Appropriate Educational Setting For Randy? A Case Study Of One Student With Learning Disabilities

Autor:

Naomi Zigmond

Publicación:

Learning and Disabilities

Volúmen:

9

Número:

2

Periodo:

Primavera 1994

ISSN:

09388982

SrcID:

09388982-1994-02.txt

  • Documento número 1569468
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:57 a. m.
  • Enlace directo