- importsource = "09528733-2000-01.TXT"
- Artículo:
Understanding diversity and differentiation in higher education: an overview
- Autor:
V. Lynn Meek
Jeroen Huisman
- Página:
1
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-01.TXT
- Documento número 1545891
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diversity, differentiation and the market: the debate we never had but which we ought to have done
- Autor:
Guy Neave
- Página:
7
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-01.TXT
- Documento número 1545892
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Diversity and marketisation of higher education: imcompatible concepts?
- Autor:
V. Lynn Meek
- Página:
23
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-01.TXT
- Documento número 1545893
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Higher education institutions: as different as chalk and chesse?
- Autor:
Jeroen Huisman
- Página:
41
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-01.TXT
- Documento número 1545894
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Institutional diversity, program acquisition and faculty members: examining academic drift at a new level
- Autor:
Christopher C. Morphew
- Página:
55
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
13
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2000
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2000-01.TXT
- Documento número 1545895
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo