- importsource = "09528733-2001-01.TXT"
- Artículo:
The changing frontiers of autonomy and accontability
- Autor:
G. Nave
- Página:
1
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-01.TXT
- Documento número 1545917
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
On markets, autonomy and regulation the Janus head revisited
- Autor:
Alberto Amaral
Antonio Magalhâes
- Página:
7
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-01.TXT
- Documento número 1545918
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The regulation of public ressearch universities: changes in academic competition and implications for university autonomy and accontability
- Autor:
David D. Dill
- Página:
21
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-01.TXT
- Documento número 1545919
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Measuring academic progress: the course - credit system in American higher education
- Autor:
Philip G. Altbach
- Página:
37
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-01.TXT
- Documento número 1545920
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Higher education, participation and devolution: the case of Northern Ireland
- Autor:
R.D. Osborne
- Página:
45
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Marzo 2001
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2001-01.TXT
- Documento número 1545921
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:17 a. m.
- Enlace directo