- importsource = "09528733-2002-02.txt"
- Artículo:
Introduction: higher education for sustainable Development
- Autor:
Peter Blaze Corcoran
Wynn Calder
- Página:
99
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-02.txt
- Documento número 1545946
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Definitions and frameworks for environmental sustainability in higher education
- Autor:
Tarah S.A. Wright
- Página:
105
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-02.txt
- Documento número 1545947
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Sustainability in higher education: from double think and newspeak to critical thinking and meaningful learning
- Autor:
Arjen E.J. Wals
- Página:
121
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-02.txt
- Documento número 1545948
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Shifting sights: the cultural challenge of sustainability
- Autor:
Konai H. Thaman
- Página:
133
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-02.txt
- Documento número 1545949
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Advancing sustainability in higher education: issues and opportunities for research
- Autor:
John Fien
- Página:
143
- Publicación:
Higher Education Policy
- Volúmen:
15
- Número:
2
- Periodo:
Junio 2002
- ISSN:
09528733
- SrcID:
09528733-2002-02.txt
- Documento número 1545950
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:48:18 a. m.
- Enlace directo